15 Ekim 2018 Pazartesi

Güncelledim kendimi.

Madem her konuya hakimim bari okulunu okuyayım dedim. (Adalet okuyorum, evet.)

İkinci roman ne zaman diye soranlara selam olsun. Kurgu bitti. Yazma çalışmaları başladı. Ama her adımda Fazilet Hanım ve Kızları'na benzemesin diye uğraşıyorum. Nasıl yani? NY polisiyesinden Reşitpaşa Konakları'nda kabusa hemencik nasıl geçtin? sorun sorun. Ben de soruyorum ama kafam deli kızın çeyizi gibi. Yanıtı bulmak kolay olmuyor o çıfıt çarşısının içinde.

Beni oku : www.sanahaber.blogspot.com ve www.birdizihaber.com

YAD (Bakkallarda marketlerde demek isterdim ama sanırım en kolay/hızlı internet ortamından bulunuyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sade Hayat Kumpanyası

Gülüşü güzel, dev aynasında  Masmaviydi gözleri. Gördüm. Elimi tuttu sonra, Kızıldı saçlarım, Sarı değildi onunkiler oysa. Sözleri bir çar...