14 Eylül 2016 Çarşamba

ay tutuğunda layığını bulmak

iki gün sonra ay tutuğu var. bugün de tabak ay. önce özetler:


içiniz kımıl kımıl olabilir, karnınızdan aliyen yaratığı içinize kaçmış gibi hareketler ve sesler gelebilir, sanmayın ki pörtleyecek, gaz o bildiğin. iki yoga pozisyonu deneyin hemen düzelir. (gaz çıkarımına yönelik yoga pozları için bkz: Recep İvedik 2)

geceyarısına doğru kızılcık şerbeti içip ayyy nebçim de tadı varmış diyerekten evde hırgür çıkarabilir, hemencik doluayı suçlayabilirsiniz. erkekseniz yapabilirsiniz bunu. misal seneeee geçen sene, adamın birinin "bu zaytinyağlının tuzu niye az?" diyerek karısını bıçakladığını duymuşluğumuz var, kimbilir belki de tabakay zamanıydı. kadın kimvurdulara gitti rabbiyesir.

kolu ondört burma bilenzikli ablanın, güne hazırladığı pastanın yusyuvarlaklığı bozulunca ardatürkmen markalı kalıbı "dibi tutuk bunuuuun napsam olmadı kaldırıp atceksin" diye suçlaması gibi, siz de iki gün beklemeyin bugünden tabakaya giydirin gitsin. nasılsa evrenden her ne dilerseniz dileyin, yeşil başlı gövel ördekler ve kırmızı burunlu uzaylılar yedi onları çoktan peheyyy!

ben sipiritik şeylere inanmam. öyle reikiler, evrene mesajlar falan... (yoga yapıyorum o ayrı. onun sipiritikliği farklı. benim ayarlarımla oynama alırım ayağımın altına! nasıl? yoga ve meditasyon orcinalliğimden hiçbir şey değiştirmemiş de mi? tam da bunu kastediyorum!)

ama birkaç söz var, hakkını vermek lazım. "denememişsin ki başarasın" mesela, en favori sözümdür (benimdir yani).

bir de "bırak başkaları seni kandırsın, yeter ki sen kendini kandırma, o zaman fasulyesiz kuruya benziyorsun" var. onu da gülerek anıyorum buradan. güzel anılarımız oldu.

hepinize bayram şeysi diliyorum. neysi?

misal şimdi layığınızı bulun desem eşki sözlüğe göre çok pis fena bir şey demiş oluyorum, halbusa hiç sevmesem de TDK'nın bu kavrama ilk açıklaması "dengini/yaraşır eşini bulmak". kabalık etmişim gibi görünebilir, halbuki hayatta bildiğim en adil (adi değil ADİL) laftır o.

neye layık olduysan onu bulman en büyük dileğim, yalan mı siz de aynını istiyorsunuz, yeter ki layığınızı takdir etmesini bilin...

*bazen kendinizi otuzikisi solda otuzikisi sağda altmışdört bacağından onsekiz tanesi kopmuş kırkayak gibi hissettiğiniz oluyor mu? olmuyor mu? ha o zaman tamam. bişe dicektim de,

*he bacım he dolunay o. öteki de ay tutulması. ne kadar güzel Türkçe konuşuyorsunuz da bensiz bir eksiksiniz! ayrıyetten kırkayağın tam kırk tane ayağı olduğunu sanaraktan hesabımda düzeltme yapanlara, yediyüzelli ayağı olan var be diyerekten aparkatı çakıyorum. merci.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sade Hayat Kumpanyası

Gülüşü güzel, dev aynasında  Masmaviydi gözleri. Gördüm. Elimi tuttu sonra, Kızıldı saçlarım, Sarı değildi onunkiler oysa. Sözleri bir çar...