28 Mayıs 2018 Pazartesi

Alternatif Kuşak - Yerli Diziler (Avlu, Jet Sosyete, Fazilet Hanım ve Kızları) - podcast

Bir avlu kaç arşın, Fazilet saçlarına bigudi saracak zamanı nereden buluyor, Gülse Birsel Cem Yılmaz'ın zihin ikizi mi? hepsi ve tamamı tekmil-i birden Post-It Alternatif Dizi Kuşağı Podcastinde!


geçenlerde bahsettiğim yerli dizi podcastimiz hazır. Soundcloud linkinden dinleyebilirsiniz. tanıyanlar, kesintisiz bir şeyler anlatma halime alışkın. ayrıyetten efendim aynı ekipte yer aldığım kuzenimi (Ozan Kayahan) çene bakımından geçmenin haklı gururunu yaşıyorum diyeceğim lakin, ekiptekiler beni aldıklarına alacaklarına pişman olmuşlarmış gibi bir haller içerisindeyim ayrıyetten. zira dinleyin bakın, 2 saatin 1.5 saatinde Arzu konuşuyor. yazık bu insanlara...

güzel şeyler anlattım yalnız... kendimi alkışladım bitince...

https://soundcloud.com/bdhmedya/avlu-jet-sosyete-fazilet-hanim-ve-kizlari 


hiç susmuyor bacım, yeminle bıktık bıktık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sade Hayat Kumpanyası

Gülüşü güzel, dev aynasında  Masmaviydi gözleri. Gördüm. Elimi tuttu sonra, Kızıldı saçlarım, Sarı değildi onunkiler oysa. Sözleri bir çar...